وقتی مشکل دارید چه کار کنید،…

برای رونویسی این قسمت به پایین بروید.

رفتار محبت آمیز با خود باعث کاهش اضطراب و بهبود مهارت های مقابله می شود. Spring Washam ما را تشویق می کند که از طریق یک مراقبه کوتاه هدایت شده، بیشتر به خود مهربان باشیم.

لینک متن قسمت: https://tinyurl.com/mrx8t9st

نحوه انجام این تمرین:
میزبان شادی امروز:

  1. یک موقعیت راحت پیدا کنید و شروع به تمرکز روی نفس خود کنید.

  2. این تمرینی است که باید در مواقعی که به نوعی دچار مشکل هستید از آن استفاده کنید. اجازه دهید توجه شما به سمت رنج شما معطوف شود و متوجه شوید که چه احساسی دارید و این احساسات در کجای بدن شما نگهداری می شوند. چشمان خود را ببندید و تصور کنید که به معنای واقعی کلمه از روی شفقت نفس می کشید و از خودتان مراقبت می کنید.

  3. دست چپ خود را در سمت راست خود بگیرید یا دستان خود را روی قلب خود قرار دهید و با احتیاط خود را نگه دارید.

  4. با استفاده از این مانترا انرژی دلسوزانه را به سمت خود هدایت کنید: «ممکن است به این رنج اهمیت بدهم. باشد که به این مشکلات اهمیت بدهم.»

بهار وشم یک معلم مدیتیشن است که تمریناتش مبتنی بر مضامین محبت آمیز، رفاه و شفقت است.

درباره کار بهار بیشتر بدانید: https://www.springwasham.com/about/

به پادکست بهار گوش دهید، روح زیرزمینی: https://tinyurl.com/y87mxrw2

بهار را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/springwasham/?hl=fa

بهار را در فیسبوک دنبال کنید: https://www.facebook.com/teacher.springwasham

منابع بیشتر از The Greater Good Science Center:

چگونه در مورد خود احساس بهتری داشته باشیم (پادکست علم شادی): https://tinyurl.com/3jh5rheb

چگونه شفقت به خود را با خود همراه کنیم: https://tinyurl.com/45zkrkam

پنج اسطوره شفقت به خود: https://tinyurl.com/2p88vass

چگونه دلسوزی به خود می تواند به شما در هنگام جدایی کمک کند: https://tinyurl.com/222scejz

آیا شفقت به خود می تواند بر اهمال کاری غلبه کند؟ https://tinyurl.com/mrfmvyj

سه جزء شفقت به خود: https://tinyurl.com/mwa2zddp

ما دوست داریم از شما بشنویم! در مورد تجربه خود از تمرین شفقت به خود به ما بگویید. به ما ایمیل بزنید happypod@berkeley.edu یا از هشتگ #happinesspod استفاده کنید.

ما را در Spotify پیدا کنید: https://tinyurl.com/yrv47mh7

به ما کمک کنید تا Break شادی را به اشتراک بگذاریم! به ما در Spotify امتیاز دهید و این لینک را کپی و به اشتراک بگذارید: https://tinyurl.com/yrv47mh7

ما در بحران سلامت روانی زندگی می کنیم. بین استرس، اضطراب، افسردگی، تنهایی، فرسودگی شغلی – همه ما می‌توانیم از یک استراحت برای احساس بهتر استفاده کنیم. اینجاست که شکست شادی وارد می‌شود. در هر قسمت پادکست دو هفته‌ای، مربیان شما را از طریق تمرین‌ها و مدیتیشن‌های مبتنی بر تحقیقات که می‌توانید در زمان واقعی انجام دهید، راهنمایی می‌کنند. این تمرین‌های آرامش‌بخش و نشاط‌آور در آزمایشگاه نشان داده شده‌اند که به شما کمک می‌کنند آرامش، شفقت، ارتباط، تمرکز حواس و موارد دیگر را پرورش دهید – آنچه جدیدترین علم می‌گوید مستقیماً از رفاه شما حمایت می‌کند. همه در کمتر از ده دقیقه. یک استراحت کوچک در روز شما.

رونویسی

داچر کلتنر: من داچر کلتنر هستم. به شکست شادی خوش آمدید، مجموعه‌ای از The Science of Happiness که در آن استراحت کوتاهی می‌کنیم تا تمرینی را امتحان کنیم که برای خود آرامش، رضایت، قدردانی یا در این مورد، شفقت بیشتر ایجاد می‌کند.

امروز ما بحث خود را از قسمت هفته گذشته علم شادی ادامه می دهیم خود-رحم و شفقت – دلسوزی.

وقتی با خود مهربان‌تر هستیم، مطالعات نشان می‌دهند که مهارت‌های مقابله‌ای خود را تقویت می‌کنیم، احساس انگیزه و انعطاف‌پذیری بیشتری می‌کنیم، و همچنین استرس و اضطراب کمتری را احساس می‌کنیم.

احساس شفقت به خود می تواند شفابخش باشد.

اما وقتی با احساسات شدیدی مانند ترس، غم و شرم مواجه می شویم، استفاده از مهربانی به خود دشوار است.

امروز، معلم مراقبه و نویسنده Spring Washam تمرینی را هدایت می کند که به همان مبارزه متمایل می شود – مراقبت از خود، با روی آوردن به مبارزات خود با مهربانی.

اینجا بهار است

بهار وشم: دلسوزی یعنی مراقبت. اهمیت دادن به رنج دیگران. اما مهمتر از همه، وقتی صحبت از شفقت به خود می شود، مراقبت از رنج خودمان است. آیا می توانم به جاهایی که در درونم غمگین هستند اهمیت بدهم؟ آیا می توانم یاد بگیرم که به مشکلات و مبارزاتم اهمیت بدهم؟ شفقت یعنی عشق. این بیان عشق است. من اغلب زمانی که در سخت ترین لحظاتم هستم این تمرین ها را خودم انجام می دهم. وقتی احساس قوی دارم.

بیایید جایی را پیدا کنیم که بتوانید برای چند لحظه اینجا بنشینید و راحت باشید. و با بستن چشمان خود و کشیدن یک نفس بزرگ به داخل و یک نفس بلند و فقط در بدن خود شروع کنید. زمین در نفس شما. ساکن شدن. زمانی که ما احساس درد می کنیم اغلب چالش برانگیز است. ذهن می خواهد برای فرار از لحظه هر کاری و هر کاری که می تواند انجام دهد. اما عمل انقلابی شفقت به خود این است که ما به سمت رنج می رویم. ما دور نمیشویم به سمت آن می چرخیم. بنابراین همانطور که بدن خود را احساس می کنید، ممکن است شروع به احساس احساسات در بدن خود کنید. و این بسیار مهم است که بدانیم کانون زمین لرزه کجاست. اغلب ما احساس غم و اندوه می کردیم. اما می دانید، ممکن است قفسه سینه یا گلو باشد. ما آن را در شانه هایمان احساس می کنیم. وزن غم و اندوه را به معنای واقعی کلمه در بدن انرژی خود حمل می کنیم.

بنابراین، با این حال، شما در این لحظه احساس می کنید، توجه خود را به درون خود جلب می کنید و فقط برای یافتن ریتم نفس خود شروع می کنید. دلسوزی یعنی مراقبت. آیا می توانم در این لحظه به خودم اهمیت بدهم؟ برای بسیاری از ما، اهمیت دادن به درد دیگری آسان است. اما زمانی سخت است که ما هستیم. بنابراین همانطور که می نشینید، از شما می خواهم که فقط روی ذهن، بدن، قلب خود تمرکز کنید. و در دم، می‌خواهم تصور کنید که با شفقت نفس می‌کشید و آن را در نفس بیرون می‌دهید.

من همچنین می خواهم شما را برای این چند لحظه دعوت کنم که دست چپ خود را بگیرید و خیلی آرام در دست راست خود قرار دهید. یا می توانید دست خود را روی قلب خود بگذارید. لمس بدنت با مهربانی به عنوان یک تمرین، ما انرژی شفقت را هدایت می کنیم. بنابراین می توانیم تقریباً طوری دستمان را بگیریم که گویی مهربان ترین مادربزرگ دست ما را گرفته است، در چالش برانگیزترین لحظه، در غم و ترس، در خشم، در سردرگمی با ماست. ما شفقت را وارد لحظه می کنیم. ما اطراف خود را با این انرژی مهربان و دوست داشتنی احاطه کرده ایم تا بتوانید دست خود را روی قلب خود بگذارید و تصور کنید که این شفقت، آن را در قلب خود می دمید. این انرژی دلسوزانه انرژی مراقبت. و ما شروع به گفتن مانترای شفقت بزرگ می کنیم. آیا می توانم به این رنج اهمیت بدهم؟ آیا می توانم به این مشکلات اهمیت بدهم؟

شاید دست یا قلبتان را گرفته اید یا فقط به شکل طبیعی نشسته اید. اما ما از این کیفیت استفاده می کنیم. نسبت به خودمون دم و بازدم به بهترین شکل ممکن. آیا می توانم به این رنج اهمیت بدهم؟ من به این سختی ها اهمیت می دهم. و گاهی اوقات خودتان را تجسم می کنید که شاید در سنین پایین تجسم خودتان بسیار مفید است. این نیز مفید است. ما نسبت به خود 35 ساله خود بسیار کمتر در مورد خود پنج ساله خود قضاوت می کنیم. بنابراین خود را در حال ارائه این مراقبت تجسم کنید. من به این درد اهمیت می دهم. من به این احساسات اهمیت می دهم. و ما خودمان را در دم، در دم بیرون احاطه می کنیم. ما آن را تنفس می کنیم و آن را بیرون می دهیم. و اینگونه است که ما شروع به تمرین می کنیم. و دانستن اینکه این یک تمرین است. این تمرینی است که در طول زمان، لحظه به لحظه توسعه می یابد. ما یاد می گیریم که چگونه به سمت خودمان برویم، نه اینکه خودمان را رها کنیم، بلکه با عشق و مراقبت به سمت لحظات سخت خود برویم. بنابراین از اینکه برای این تمرین مراقبه شفقت به خود به من ملحق شدید متشکرم.

داچر کلتنر: این نویسنده و معلم میانجی گری اسپرینگ وشم بود.

من داچر کلتنر هستم، از اینکه در این استراحت شادی به ما ملحق شدید و وقت گذاشتید و به خودتان محبت کردید، متشکریم.

این اپیزود را با کسی که می‌تواند از شفقت بیشتری در زندگی خود استفاده کند به اشتراک بگذارید. و اگر می‌خواهید درباره کار بهار بیشتر بدانید، حتماً یادداشت‌های نمایش ما را بررسی کنید.

منبع مقاله:

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *